آخرالزمان

این سایت در باره امام زمان و دوره آخرازمان می باشد

این سایت در باره امام زمان و دوره آخرازمان می باشد

مقدمه

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۴۴ ب.ظ

با نام و یاد خداوند متعال  این  سایت را آغاز می کنم امیدوارم بتوانم وظیفه خود را به نحو احسن انجام بدهم هر چند کوچکتر از آن هستم که من در باره امام زمان ( عج ) مطلبی بنویسم یا  از منابع موثق مطالبی  تهیه کنم ولی به عنوان یک قطره ی  کوچک از این دربای بیکران علم و علما ، با وجود اینکه سی سال معلم بودم امیدوارم بتوانم لااقل قلمی بدست گرفته و بتوانم تجربه ها و خوانده های  خود را همراه با تهیه مطالب از منابع موثق، وظیفه خود را انجام و بتوانم زکات خود را از این طریق بپردازم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۸
علی حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی